Jumaat, 30 Disember 2011

shawl

dah lama rasanya update blog...
rindu la nak update...
sekarang ana ada wat bisnes skit..
jemput singgah la ye..
terima kasih semua ye..

Ahad, 27 November 2011

macam-macam ragam..

macam-macam ragam minggu nie yang terjadi....
 1.adakah aku jatuh cinta lagi??
               2.DIA datang pulak...setelah menghilang
                3.kereta ku XCIDENT......agak sedih..=(

p/s:semua nie terjadi dalam minggu nie 20-11~~27-11-2011

Sabtu, 19 November 2011

cuTi SekoLaH =)

cuti sekolah dah mula....so apa lagi..banyak lah kenduri kahwin....
setiap minggu ada je kenduri kahwin....
minggu lepas kenduri kahwin member baik ana time keja DELL dulu..
seronok sangat-sangat tengok orang dok atas pelamin....=)
rasa macam nak duduk jugak lah..
pakai baju cantik-cantik...
setiap kali p kenduri...
mesti kawan-kawan akan tanya..
aisshh xlarat jawab la....
kawan~weh hg bila lagi nak kenduri....??
ana>>aishh aku lom sampai jodoh g..
sabar la wahai teman-taman ku....sampai masa ana nak kahwin..
jangan risau ana jemput semua ye.....
doakan lah untuk ana moga mendapat jodoh yang baik-baik....

 
hari nie kenduri rumah member 1 kelas..
dari form 1-5 kelas
tak pernah berubah....
cantik sangat-sangat dia hari nie...
tahniah kepada
NUR AYU BT MOHD ARIS & MOHD RAZAK...
SEMOGA BERBAHAGIA DI SAMPING KELUARGA
YANG TERCINTA..
dari kiri dilla,razak,ayu & ana


adik & ayu

semoga berbahagia....ayu & razak..


Sabtu, 5 November 2011

RayA LaGi....^.^!

salam aidiladha buat semua teman ana..

SeNyUM....!!

‎:::Tiada siapa yang inginkan kesedihan, Tiada siapa yang inginkan perpisahan, Tiada siapa yang inginkan kesalahfahaman, Tiada siapa yang inginkan keterlukaan, Tiada siapa yang ingin melukakan..Tapi itulah yang diberikan oleh-NYA agar kita dapat menghargai dan merasai sebuah kehidupan di bawah naungan-NYA dalam mengorak langkah bersama mencipta ketabahan demi menggapai keindahan di stage kehidupan seterusnya..

:::Berusaha melepaskan sesuatu yang tidak mampu untuk kita galasi itu lebih baik dari berusaha melawan takdirnya.......(^.^)v ~~~♥♥♥~~~:::s

Selasa, 25 Oktober 2011

jalan.JALAN !

Hari minggu yang membosankan..adik pula ajak
g jalan-jalan dengan kawan-kawan dia..
so apa lagi..
jom jalan-jalan la..
kami g tempat biasa la..
queensbay Mall
me with kak ita..
mas,anna,adik

akk ana miss u..


makan dalam hujan..kesian..


Ahad, 9 Oktober 2011

jalan.JALAN !


 hari sabtu yang boring..baru balik kerja malam..
tido dri kol 9am-5pm bary bangun..
hehhehe ye la malas bangun awal sb tak da sapa di rumah...dah bangun tu apa lagi,lapar la..
so kakak  ana ajak keluar g makan...
selalu keluar naik kereta,tapi hari
ni kakak ajak naik moto 
plak..dah lama tak merempit..
heheeheheh..
so ana  & kak ana g naik moto la..
opssss lupa plak cakap..
kami keluar pergi jusco..
saja jalan-jalan cuci mata..
window shoping..


 
adik plak
g naik kereta sb dia baru balik dari usm ada program
apa tah..
ana,kak & adik makan nie