Ahad, 27 November 2011

macam-macam ragam..

macam-macam ragam minggu nie yang terjadi....
 1.adakah aku jatuh cinta lagi??
               2.DIA datang pulak...setelah menghilang
                3.kereta ku XCIDENT......agak sedih..=(

p/s:semua nie terjadi dalam minggu nie 20-11~~27-11-2011

Sabtu, 19 November 2011

cuTi SekoLaH =)

cuti sekolah dah mula....so apa lagi..banyak lah kenduri kahwin....
setiap minggu ada je kenduri kahwin....
minggu lepas kenduri kahwin member baik ana time keja DELL dulu..
seronok sangat-sangat tengok orang dok atas pelamin....=)
rasa macam nak duduk jugak lah..
pakai baju cantik-cantik...
setiap kali p kenduri...
mesti kawan-kawan akan tanya..
aisshh xlarat jawab la....
kawan~weh hg bila lagi nak kenduri....??
ana>>aishh aku lom sampai jodoh g..
sabar la wahai teman-taman ku....sampai masa ana nak kahwin..
jangan risau ana jemput semua ye.....
doakan lah untuk ana moga mendapat jodoh yang baik-baik....

 
hari nie kenduri rumah member 1 kelas..
dari form 1-5 kelas
tak pernah berubah....
cantik sangat-sangat dia hari nie...
tahniah kepada
NUR AYU BT MOHD ARIS & MOHD RAZAK...
SEMOGA BERBAHAGIA DI SAMPING KELUARGA
YANG TERCINTA..
dari kiri dilla,razak,ayu & ana


adik & ayu

semoga berbahagia....ayu & razak..


Sabtu, 5 November 2011

RayA LaGi....^.^!

salam aidiladha buat semua teman ana..

SeNyUM....!!

‎:::Tiada siapa yang inginkan kesedihan, Tiada siapa yang inginkan perpisahan, Tiada siapa yang inginkan kesalahfahaman, Tiada siapa yang inginkan keterlukaan, Tiada siapa yang ingin melukakan..Tapi itulah yang diberikan oleh-NYA agar kita dapat menghargai dan merasai sebuah kehidupan di bawah naungan-NYA dalam mengorak langkah bersama mencipta ketabahan demi menggapai keindahan di stage kehidupan seterusnya..

:::Berusaha melepaskan sesuatu yang tidak mampu untuk kita galasi itu lebih baik dari berusaha melawan takdirnya.......(^.^)v ~~~♥♥♥~~~:::s