Selasa, 24 April 2012

PhotoShop

adoii bila sebut photoshot semua orang cakap senang je nak buat..
realiti nya,YAALLAH susah habaq aii...
punya la pulon suruh adik shuhada nie ajar,last-last jadi jugak...
pastu bila nak buat sendiri,ala dia mula dah xmenjadi..
punya pulon follow step by step,cari kat google,xjadi jugak...
last-last fedup sangat,suruh adik shuhada tu buat...
akhirnya menjadi jugak..tapi belum upload lagi..
dia baru snap pic je tujuk..

agak memuaskan hatilah tengok..memang cantik..
mana tak cantiknya,dia belajar diploma grafik designerin..
memang cantiklah..
adik tima kasih banyak-banyak,nanti kita jumpa adik ajar lagi tau..
akk pon nak pandai macam adik jugak walaupon akk 
xsambung study :D




jom follow blog adik nie..

adik abg paiz cakap,cantik..dia suka sangat..
akk gtau dia,xpa nanti akk belajar dengan adik lagi,nanti akk ajar dia..

daaa..







2 ulasan:

  1. boleh akak nt adik turunkan ilmu kat akak....ishhh xde lah pro sangat akak syg....tu pon biasa2 ja... ade lg owg pro pd adik lah....
    lpas nie bleh lah adik niaga....sape nak tempah bak mai...bhahahah..

    BalasPadam
  2. wah2 cantik header baru heheheh

    BalasPadam